چه نوع دستگاه بازیافت پلاستیک بخرم؟ اگر شما عزیزان قصد خرید یک دستگاه بازیافت پلاستیک دارید و به کاربرد آن نیاز دارید, باید به یک سری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید یک دستگاه بازیافت با کیفیت را خریداری کنید. ما در این مقاله اطلاعات لازم را در مورد خرید, قیمت و برند این دستگاه در اختیارتان قرار خواهیم داد. قبل از خواندن ادامۀ مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به دریافت قیمت دستگاه بازیافت پلاستیک به صفحۀ قیمت دستگاه بازیافت پلاستیک مراجعه نمایید.

معرفی انواع دستگاه‌های بازیافت پلاستیک و کاربرد آن‌ها

معرفی انواع دستگاه‌های بازیافت پلاستیک و کاربرد آن‌ها

دستگاه‌های بازیافت پلاستیک, دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن‌ها, کاربرد مخصوص به خود را دارند که در ادامه این دستگاه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • دستگاه آسیاب: یکی از دستگاه‌های بازیافت پلاستیک, دستگاه آسیاب است که این دستگاه می‌تواند باعث تبدیل کردن ضایعات پلاستیکی به قطعات کوچک شود.
  • گرانول ساز: دستگاه گرانول ساز پلاستیک, قادر است پلاستیک‌های خرد شده را ذوب کند و در نهایت به گرانول تبدیل نماید.
  • دستگاه آسیاب شور: دستگاه آسیاب شور نیز, یکی دیگر از انواع دستگاه‌های بازیافت است که با استفاده از آن, می‌توان ضایعات پلاستیک را شستشو داد و تمیز کرد
  • دستگاه کندر: این دستگاه قادر است که پلاستیک‌های خرد شده را گرم و سنگین‌تر کند تا بتوانند تولید بهتری داشته باشند و همینطور این دستگاه قابلیت آسیاب و خرد کردن پلاستیک‌های نرم را نیز دارد.
  • دستگاه قالب‌گیری پلاستیک: دستگاه قالب گیری پلاستیک, این کاربرد را دارد که شما با استفاده از آن, بتوانید پلاستیک‌های ذوب شده را به اشکال مختلف قالب‌گیری کنید.

شما عزیزان با توجه به کاربردی که از دستگاه مورد نظر انتظار دارید, می‌توانید یکی از انواع این دستگاه‌ها را خریداری کنید.

انتخاب بهترین دستگاه بازیافت پلاستیک برای نیازهای شما

انتخاب بهترین دستگاه بازیافت پلاستیک برای نیازهای شما

دستگاه بازیافت پلاستیک یک ابزار قوی برای مبدل کردن ضایعات پلاستیکی به مواد اولیه نو است دستگاه‌های بازیافت پلاستیک با استفاده از فرایندهای مختلف می‌توانند پلاستیک‌های دور ریختنی را به مواد قابل استفاده تبدیل کنند. اگر شما هم قصد خرید این دستگاه را دارید, باید به چند نکته هنگام خرید توجه داشته باشید که در ادامه این نکات را ارائه خواهیم داد:

● نوع ضایعات پلاستیک

هر کدام از دستگاه‌های بازیافت پلاستیک, کاربرد مخصوصی دارند و شما در اولین قدم, باید نوع ضایعات پلاستیکی مورد نظر خود را تعیین کنید. به این منظور که باید مشخص کنید پلاستیک‌هایی که قصد بازیافت آن‌ها را دارید, سخت هستند یا نرم. هر نوع از ضایعات به دستگاه مخصوص خود و همینطور با تیغه‌ها و تغذیه مناسب نیاز دارند.

● کیفیت ساخت دستگاه

این یک امر مشخص است که کیفیت جزء مهم‌ترین فاکتورها برای خرید هر محصول یا کالایی به حساب می‌آید و مسلماً هنگام خرید دستگاه بازیافت پلاستیک نیز, کیفیت آن باید توسط مشتریان مورد بررسی قرار بگیرد. مسلماً دستگاه‌هایی که کیفیت آن‌ها بالا است, راندمان تولید بهتری دارند و همینطور عمر آن‌ها نیز, طولانی‌تر است. از طرفی دیگر, این گونه دستگاه‌ها توسط یک سازنده معتبر ساخته شده‌اند و همینطور دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئنی هستند.

● برند تولید کننده

برندهای مختلفی در زمینه ساخت ماشین آلات فعالیت می‌کنند و هر. کدام از آن‌ها, شرایط خاصی را برای تولید محصولات خود دارند. بنابراین هر برندی با توجه به شرایط خود, محصولات مخصوصی را تولید می‌کنند. شما عزیزان هنگام خرید دستگاه بازیافت پلاستیک, باید خرید خود را از یک برند معتبر انجام دهید تا کیفیت کالای مورد نظرتان تضمین شده باشد.

● ظرفیت تولید دستگاه

مسلماً هر شخصی مقدار مشخصی از ضایعات پلاستیکی را در دسترس دارد و شما باید با توجه به حجم آن ضایعات, ظرفیت تولید مناسبی را برای دستگاه مورد نظرتان انتخاب کنید. دستگاه‌های بازیافت پلاستیک در ظرفیت‌های گوناگون تولید می‌شوند که این ظرفیت‌ها از ۱۰ کیلوگرم تا چند تن در ساعت هستند.

● تجهیزات و فناوری

به روز بودن تجهیزات و همینطور فناوری, یک نقش کلیدی در راندمان و همینطور کیفیت تولید دارند. بنابراین شما عزیزان هنگام خرید دستگاه بازیافت پلاستیک, باید به فیلتراسیون و گردش آب‌ سیستم‌های کنترل دقیق, عایق‌بندی مناسب و سیستم‌های خنک کننده توجه داشته باشید. این امکان وجود دارد که با به روز شدن تجهیزات و فناوری, قیمت محصولات تولیدی نیز افزایش پیدا کند و این یک امر طبیعی است.

● قیمت و خدمات پس از فروش دستگاه

قیمت دستگاه‌های بازیافت پلاستیک نیز, یکی از فاکتورهای مهمی است که مشتریان عزیز هنگام خرید باید آن را مد نظر داشته باشند و مسلما دستگاهی که خریداری می‌کنند, متناسب با بودجه‌ای است که در اختیار دارند. به طور کلی باید گفت که قیمت این دستگاه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. قیاس بین خدمات پس از فروش و همینطور قیمت‌های این محصول در شرکت‌های مختلف, می‌تواند یک انتخاب مقرون به صرفه و بهینه برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر بخواهیم نکاتی را هم در انتهای این بخش در مورد خرید دستگاه بازیافت پلاستیک عنوان کنیم, باید بگوییم که مهم‌ترین نکته در خرید این دستگاه, تناسب آن با نوع پلیمری است که شما قصد بازیافت آن را دارید. عدم سازگاری دستگاه با جنس موادی که می‌خواهند بازیافت شوند, باعث به وجود آمدن مشکلات جدی در بازیافت خواهد شد. از طرفی دیگر, باید بگوییم مقدار هزینه‌ای که شما صرف خرید دستگاه می‌کنید, در انتخاب نوع دستگاه و همینطور برند آن, تاثیر می‌گذارد.

قیمت دستگاه بازیافت پلاستیک

قیمت دستگاه بازیافت پلاستیک, جزء فاکتورهای مهمی است که مشتریان به آن توجه نشان می‌دهند. این که شما چه نوع دستگاه بازیافتی را انتخاب کنید, می‌تواند روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. قیمت‌های دستگاه‌های بازیافت با توجه به برند آن‌ها, خصوصیات مختلف ساختاری, تجهیزات و همینطور نوع آلیاژ به کار رفته در آن‌ها, بسیار متنوع است‌. محدوده قیمتی که به طور معمول برای این دستگاه مشخص می‌شود, بین ۲۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان است. البته این قیمت‌ها می‌توانند به مرور زمان تغییراتی نیز, داشته باشند. به طور کلی یک سری فاکتورهای مهم و تعیین کننده برای قیمت دستگاه بازیافت پلاستیک وجود دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • جنس فولادی که در تولید ماردون‌های دستگاه به کار می‌رود, یک عامل مهم در کیفیت دستگاه بازیافت و همینطور در تغییرات قیمتی این دستگاه است. دستگاه‌های بازیافتی که با گیربکس‌های دست ساز کار می‌کنند, در مقایسه با گیربکس‌های شرکتی و همینطور برند, دارای قیمت پایین‌تری هستند.
  • هر چقدر اکسترودرها و همینطور سطح پره‌های مارپیچ این دستگاه‌ها نسبت به خوردگی بیشتر باشند, قیمت دستگاه هم افزایش پیدا می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که اگر در این مورد هزینه بیشتری را صرف کنید, می‌توانید طول عمر خط بازیافت را افزایش دهید و دیگر نیاز به هزینه‌های مکرر تعمیرات و همینطور توقف خط تولید ندارید.
  • مواد اولیه‌ای که در تولید دستگاه بازیافت پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند, دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند و هر چقدر که کیفیت این مواد بالاتر باشد, می‌تواند روی قیمت این کالا تاثیر بگذارد.

فروش دستگاه بازیافت پلاستیک توسط ماشین سازی خادم

فروش دستگاه بازیافت پلاستیک توسط ماشین سازی خادم

مشتریان عزیزی که می‌خواهند دستگاه بازیافت پلاستیک را خریداری کنند, می‌توانند این دستگاه را از ماشین سازی خادم خریداری نمایند. ماشین سازی خادم در زمینه ساخت انواع ماشین آلات فعالیت می‌کند و دارای سابقه بالایی در این زمینه است. این مجموعه محصولات تولیدی خود را با استفاده از بهترین ابزارها تولید می‌کند و به طور کلی, محصولات با کیفیتی دارد. شما عزیزان می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و پس از انجام مشورت‌های لازم, دستگاه بازیافت پلاستیک مورد نظر خود را با توجه به شرایطی که می‌خواهید, خریداری کنید.

سخن پایانی

پلاستیک از جمله محصولاتی است که می‌تواند دور انداخته شود و دیگر از آن استفاده نشود. اما یکی از کارهایی که شما می‌توانید انجام دهید, بازیافت پلاستیک با استفاده از دستگاه بازیافت این محصول است. موضوع مورد بحث ما در این محتوا, در مورد این بود که چه نوع دستگاه بازیافت پلاستیک بخرم؟ با توجه به نکاتی که در مورد خرید این محصول در اختیارتان قرار دادیم, می‌توانید یک دستگاه بازیافت با کیفیت خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *